Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Samen met onze bezorgers doen we hard ons best om je zo snel mogelijk blij te maken met je bestelling. Bestellingen die voor 22.00 geplaatst zijn, worden (meestal) de volgende dag geleverd. Snel hè? Zodra jouw bestelling het Bankzitters-magazijn heeft verlaten ontvang je een mail met alle informatie en weet je precies hoeveel van onze video’s je nog kan kijken tot de bestelling aankomt!
Help! Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling!?
Check eerst even of het bedrag echt van je rekening is afgeschreven. Controleer daarna of je het goede emailadres hebt ingevuld bij het bestellen. Heb je al in je spamfolder van je email gekeken? Als dit allemaal niet helpt, neem dan contact op met onze klantenservice: [email protected]
Ik heb een item gepre-orderd. Wanneer komt deze binnen?
Dit kan helaas altijd even duren.. Zorg er dus voor dat je er altijd snel bij bent als er nieuwe items uitkomen! De verwachte leverdatum staat bovenaan op de productpagina en we doen hard ons best om die waar te maken!
Mijn bestelling is geannuleerd. Waar blijft mijn geld!?
We doen ons best om het bedrag binnen een week weer op jouw rekening te storten, zodat jullie zo snel mogelijk je frikandelbroodjes en blikjes energy drink weer kunnen betalen!
Kan ik mijn bestelling ook bij jullie afhalen?
Dat is helaas niet mogelijk. We werken met een geautomatiseerd magazijn waar deze optie niet aanwezig is, daarnaast hebben we helemaal geen zin in al die vervelende kinderen voor de deur!
Waarom staat Rob zo vaak op de items?
Het is helaas niet anders..
Ik wil een item retourneren. Kan dit?

Tot 14 dagen na levering van jouw product kan je je item retourneren. Hierover kan je een mailtje sturen naar [email protected]! Natuurlijk kunnen wij alleen items terug in onze voorraad nemen die in ongebruikte staat zijn. De Bankzitters sokken kunnen helaas niet geretourneerd worden als ze uit de verpakking zijn gehaald. Dit omdat deze onder ‘hygiënische producten’ vallen. En jullie voetjes veel te smerig zijn! Verzendkosten voor retournering zijn voor eigen rekening. Het aankoopbedrag krijg je terug op dezelfde manier waarop je dit bedrag hebt betaald.

Ik heb een verkeerde maat/artikel ontvangen. Wat nu?

Oeps.. Dan hebben wij een fout gemaakt bij het inpakken. We lossen dit graag (en uiteraard kosteloos) voor je op via [email protected].

Hoe moet ik mijn artikel wassen?
Je hebt Bankzitters kleding besteld, wat een geweldige keuze! Toch is het ook na bestelling belangrijk om je item veel liefde te geven, zo ook in de wasmachine. Was daarom nooit te heet (maximaal 30 graden) en het liefst op een fijn programma. Zorg ervoor dat je de droogtrommel vermijdt. Daar houden onze shirts helemaal niet van!

Onze speelkaarten en muismat kunnen trouwens helemaal niet in de wasmachine. Of nouja. Het kan wel. Maar dan zou ik hem niet aanzetten..
Komen er nog meer items in de shop?
Ja duh. Wat denk je nou zelf?

Stuur ons een berichtje!

Als je jouw vraag niet terug kan vinden in deze lijst, helpen we jou graag verder via ons contactformulier!

Contact

Video bekijken